boring~

Thursday, June 9, 2011

suit sgt lar title tuu ngn aku skrg..keje manyak kt umah nie..tp sempat menyempat aku jdi bowink sgala..wat the hell are you doing rihan?? hmmm..
it was still "dull dull dull day" for me..as da routine is still da same....hmmmm watt?? hmm again.. :P

tomorrow..nex tomorrow..n nex nex tomorrow..aku kerja..horaaayyy..so my friend would be da customers..jaga2x korunk..jgn bwt hal..t aku simbah sirap manis atas kpala..hahahaha "gelak setan"..hmm..aku ad stu impian..hmm tp org kate impian x kn tercapai lau kita ckp..soo just wait..ble impian tuu dah capai t aku bgitau..mksud ak tulis kt sini..itu pon kalau ada readers yg sudi jenguk2x dkt blog si pemblogger yg malas neh..ahahah

oh yar...again my damn hp..make da HAL..ak lempaq kan..tp syg..my hp is my bffffffff...coz..kt situ ad tulis2x dekat screen waktu..hahaha..sb ak penah nangis..b-cz of da tyme..so how how how..i still wanna use dis hp..eventhough it would change wif da bb..I DON'T WANT..as my love for my hp..is more than i love my opsss...myself..wakakakakka.giler kau..rihan..

plzz hp..u have to stay alive for me~..show me ur beautiful light when i press da "on" button..plz plz plz..hmmm..
DAMN,.,...if u can hear me>>> hmm..

0 Orang Sweet:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...