M0Od x StAbILLL

Monday, February 14, 2011

Kau tahu tak, hari nie aku geram giler dgn kau. sb kau suka sgt follow aku, mana aku pergi kau nak ikot.  , ..aku dah cukup tension jangan sampai aku tampar kau..aku paling benci nak belai kau, lau tak belai kau, aku yang kene marah nanti. bila aku nak selesaikan masalah kau, orang-orang dapat bantu aku pulak tak da. kau tahu tak aku benggagn giler sekarang nie..Apa?? kau nak pujuk aku..pi rahhhhh aku tak suka kau, kau menyusahkan aku..tapi kalau aku tak layan kau, aku pulak yang akan susah nanti..huhu..boleh tak

boleh tak, aku tanak jumpa kau lagi!!! boleh tak????

ASSINGNMENT!! plzz GO AWAY from  me...

hate u!!

2 Orang Sweet:

kina said...

ko letak je assgnment tu dlm laci..
kunci ketat2..
gerenti dia tak kaco ko dah..hehe

Coffee Princess said...

huhu..xment nie mmg bersalah giler dgn aku..weip:P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...