ganeh beno!!

Tuesday, September 22, 2009
















bdk nie..nampak ayu cam permaisari..tp skali dia menjerit..stu istana bleh runtuh...nama di beri Umairah Binti Ab Halim..umur bru 3 taun sja..tp bujet sket..suh org pggil dia baby..
aku x tau kalau dia tua2x esok..x kn nk panggil baby..agak2x lerr..huhu..dia mengalami beberapa masalah kronik..yg ubatnya mmg x der kt mana2x farmasi..
ak bgitau masalah utama sja..yea



masalah tersebut ialah:
dia suka tgk cite kartun...kalau dua tiga jam x pe babe,, aku bleh maafkn..ini idak..24 jam..
aishh mau x benggang aku..
pada suatu ari aku sorok remote tv..then masa tuu aku ciap2x pasang cite industan..haa bru padan muke..
dengan lemah-lembutnya dia pi dapo..
ak berkata dlm ati
"okei2x line clear..dia dh mengalah..biaq dia pi kacau mk ak plak kt dapor tuu"

dengan spantas kilat satu senduk yg sesat entah dr mana..terbang ke arah dahiku..
adoi..bonggok..ko nie..
dia pon berlari2x ke dapo..
adoi sakit kepala ak..rsa nk menjerit..tp mmg dh stu umah ak menjerit..sakit babe..
then ari tuu terpaksa lerr ak bgi balik remote tv kt dia..kalau x,, x pasai2x penyodok2x mkn kpla ak nie..fuhh

2 Orang Sweet:

Hanisah Sarha said...

ganeh gile!
aishh

ate,
like big sister,like lil siter le kn??
ahaha

Coffee Princess said...

hehehe..mmg ganeh pon..gue fobia giler ngan dia..bru tadi badan gue makan penyangkut baju ..dia lempar..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...