meh nk cite sket!!

Thursday, September 17, 2009

slps ak tulis blog dulu n sampai skrg..meh aku cite sinopsisnya..ape dh jdi ngn aku!!!
ehehe kpd yg sdg membaca...jgn ko blink eye ko tuu...kenyit mata bleh..hahaha sma je lah..

ak pegi smula uitm..then untuk smggu aku diserang benda yg aku benci iaitu..demam
mk oii..penat gila bapak..."sorry bukan bapak aku tp bapak ayam"
tp masa tuu naseb baik aku ada kengkawan yg brain diaorg mmg useful..ehehe x der laa gurau2x ajer..jgn mara..

touching sket::::

first kpd nina rumet aku thanks alot sb ko mmg "take weight" aku masa aku demam..bila aku takut ko redha je kalau aku lompat ats katil ko..huhu. Nanti ckp kt mk ngn ayh ko makasih byk2x sb bwk ak pi klinik..huhu::syg ko

second kpd naz..juga ak ucapkn byk2x trima kasih kt ko sb ko belikn aku makanan, air 100 plus, ape2 smua lar yg ko beli..thanks a lot..nanti aku blanja ko kfc k..eheheh ::syg ko

third kpd kina..ak nk ucak makasih jgk kt ko..sb slalu jugak ko msj ak..bertanyakan khabar..ko call aku masa aku takut huhu..trima kasih yea..ko mmg best::syg ko

fourth kpd rokiah..thank a lot kerna ko amik berat jgk..ko belikan makanan..makasih byk2x..ko mmg best..::syg ko

okei skg habis bab2x touching..meh lyn cite lain plak..
lps kes aku demam tuu,, ak rsa lega sgt..kekeke ak dh kembali kepada dunia yg nyata..kalau x..badan niee asyik mengada2x jerr.sket2x poning lerr.lenguh2x lerr..eee menyampah ak.
then kitaorg dilanda tsunami kerja yg berlambak2x..

masa tuu agak tension gila moyang lerr....eee aku x tau nk cakap camner...mmg 20 sion 30sion laa kpala hotak ak nie..huhuhu..
kitaorg ada sketch, test,listening,speaking,forum..mcm2x ag lerr..huhu
ak kalau tension kadg muka niee jadi x betoi sket..dia jadi expired terus masam aje..eee benci ak..
tp kadg2x ak control..maleh ehh teman nk layan..

so ak akn guna masa yg terluang untuk gelak2x ngn kwn2x yg laen..yg bestnya diorg pon dh pandai kenekn aku skrg niee.."tuala good morning ler" mcm2x..ee hanya ak yg tahu psal tuala tuu....ee bonggok betoi...hehehe tp ak x marah pon sb benda tuu aku take dia sbgi joke..

alamak pnjg plak..rasanya..jup yea..nk habis daaa..
lps habis mggu ketensionan..kitaorg pon angkat bendera malaysia tp lagu yg kitaorg nyanyikan yg nie..

""inilah barisan kita yg ikhlas berjuang""......
best lerr lgu tu..
kekeke

0 Orang Sweet:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...