hantu!!! larii

Friday, September 18, 2009

bila balik umh nie..kejenya kt depan komputer ajee..
x der keje lain..tp alam dua tiga ari lepas ssh sket nk online sb adeq aku guna main game..
eee..geram aku..
smua game nk main..
so terpaksalerr aku duk terlopong ajee..mengenangkn naseb diri...cehh bujet..
pastu aku rekeman kt adeq ak main satu game yg best "lady in red"
game tuu mmg best giler...lerr skali main confirm kecut perut..
keadaan dia cam nie..

ak ngah sembang ngan kedua2x adeq aku..sorg darjah 6 sorg 3 taun..yg menjawab tuu bdk darjah 6...nk arapkn yg 3 taun..stu hape pon x tau"

"oi ko nie main game jerr kije..bila plak turn ak..ak pon nk guna juga"
"alah diam lahh ko..pi blaja nuh..tolong mk masak ker."
"weii ko nie tere jugak kan main game..ak nk cabar ko main game nie..nmpk slow tp challenge"
"mananya..cepat sket"
"jup aku cucuk pendrive niee,, okei bukak yg "lady in red tuh""
"ermm yg nie ker"
"aa''aa"
"ko main arr..ak nk pi toilte jup"

"dup dap dup dap dup dap"
--2 minit kemudian---

aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa

"hahahaha padan muke ko..challenge kn game to"
"kurg hasam ko terkejut aku nengok antu tuu.."

yg adeq aku umo 3 taun tuu x yah ckp..dh terketar2x daa..
huhu
sejak ri tuu..
mmg tmpt depan pc niee aku punya..kakakaakak

0 Orang Sweet:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...