Cinta Semakin Mekar.. ;)

Monday, December 6, 2010

..Assalamualaikum..

tajuk entry kali nie, aku rasa sesuai sgt dgn apa yg aku nk tulis kt sini. Hehehe. Da Short Love Story..
Oke, meh aku cerita secara ringkasnya yea.. semalam, aku boring sgt..aku pon duk buat keje "crazy jumping"..sambil2x cari duit lebey, aku sempat layan gosip2x artis..yea lar kan..artis mmg x lari dri cerita2x panas..tp apa yg aku nk tlis kt sini..benda baik lar..hehe..Laman web murai, mmg jadi lmn wajib aku singgah minum kpi sat kt sne dulu. Hehehe..Then, cerita terbaru adalah percintaan sweet antara Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya serta pasangan Remy Ishak dan Tiz Zaqyah. Tatau lar plak..aku diorg nie bercinta..sweetkn..da lar..sme2x cantik..sme2x handsome..hik2x..lau dapat kt aku..keh3x.. "ceh berangan lagi!~

Oke nie gambar pasangan Sweet yg aku maksudkan..Aku doakan moga2x perhubungan mereka kekal hingga ke jinjang pelamin.Amin. ;)

Tiz Zaqyah dan Remy Ishak


Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya

Oke lar..itu jea lar ak nk gitau..lau korunk nk tahu lebih lanjut pasal diorg, pandai2x lar korunk korek2x lmn2x web yg memaparkan pasal artis2x yea. hehe..

~astalabiSta~

0 Orang Sweet:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...