Award Coming!~

Wednesday, December 1, 2010

...Assalamualaikum..

oke ae nie tetiba rasa nk bgi award kt member2x blogger smua..
oke award nie ditujukan khas buat follower2x aku smua..
award nie dinamakan sbgi "Friendship Never End"..dan ini merupakan first award yg aku creat sendiri..hope korunk smua suke yea..thanks tau sb sudi follow sini
korunk amik lar yea..
opss sblum tu..ak just nk bgi stu soalan shaja..
soalannya adalah~ Apa pandangan anda ttg cinta? (jawapan melebihi 15 patah perkataan) dan bagi jawapan yg menarik,aku akn buat entry khas untuk korunk setelah korunk menjawab soalan mudah ini..hehe..boleh tinggalkan jawapan korunk di kotak komen kt bwh entry ini... tinggalkan link korunk jugak tau, sb aku nk jump blog korunk lak..hehe

boleh amik award disini..khas buat follower aku yg tersayang ;)



Hope Persahabatan Kita Berkekalan ;)


12 Orang Sweet:

fazliana ezzati said...

rihan syg..saya amek yer!!!hak3... our
frnship never end! :) wajb jwb keh s0klan tuh??
try jwb je laaa..kah3..cinta ni sbjektif.ceywah! mkna cinta nih luas,cnta kpd Allah,Rasul,femly,kwn,0ur special, n bnyk lg laa kann..tmasuklah cnta kpd tumbuhan.. :D cinta pd s0me1 special,org ckp cnta itu buta!tp sy tatw laah stakt mne buta tu.wahaha.sbb xdek xperience lg.he3.cnta boleh wat seseorang mnjadi lebeyh matang,bnyk berubah ke arah kebaikan tp ada jga yg sbaliknya.tp bg sy,love aftr marriage lg best k0t!ha3.lst w0rds :to w0men,carilah lelaki yg boleh mnjadi imam kepada kita.cinta boleh buat kita jd gila,angau n mcm2 lg,bila dah cnta rsa cm dlm hti ada tmn,dlm per0t ada rama2! bhahahaha.. sekian.. :DDD(mcm lri dri s0klan jeh,wahahahahha)

nUmara... said...

thx rihan!!!
urm.. nti sy pikiokan jwpnnye..
agk kronik utk saye nih.. :p haha!!

~fais~ said...

fais akn ambk award 2..
thanks taw..

cinta???
cinta dalah 1 anugerah yg sgt2 bernilai...yg sume owg akn miliki.....
xkira pngkat jntina tau ape2 ag...
ia pasti akn dapat rse ape e2 cinta...

tp..
ade cinta yg lahir dr nafsu..
bkn dr hati...
utk cinta ini yg mnjadi mgsa hanya pompuan...
n laki hnye rse nkmat nye...

cinta sejati akn lahir tnpe mngira rupe paras n pangkat..
yg penting iman n keikhlasan d hati masing2.

untuk jatuh cinta adalah satu perkara yang mudah...
untuk d cintai juga mudah.....
tp???
untuk d cintai oleh owg yg kite cintai??? e2 yg susah tuk kte dapatkan...

:)http://fais2212.blogspot.com

AMER said...

cinta ku padanya tidak mengharapkan pembalasan..
mencintai dengan penuh keikhlasan dan memerlukan pengobanan..
mengharapkan dia memiliki kebahagian..

icak88 said...

da mek ...tenkiu2...:p

elianesuriane said...

cinta..?
aku xpernah mgertinya..
masih tercari-cari..
yg pasti..
CINTA adlh anugerah terindah dari Allah swt..
http://dabmsrshr.blogspot.com/

Misz Mas. said...

nak jugakk..hehe
jawapan saya.
cinta=adelah anugerah dan hidangan yang terindah untuk sekeping hati.cinta yang terindah adelah cinta yang lahir dari sekeping hati yang suci semurni sabun basuh top..hehe

Coffee Princess said...

tenkiu tau..sy hargai komen2x anda..hehe

ezin said...

love?
i fell in love with a handsome guy but then hes turn back on me..
flirt with another gurl n then said i was too pretty n it is a disaster..
i fell in love with another guy,
he said dat im too good that makes him feel bad...
then the third guy,
i totally fell in love with him...
i find he's cool but then i found out he's a gay!
next i fell in love with the fourth guy
he's a bad guy
but then i found he's too bad dat doesnt makes me feel any good
i keep falling in love till then i'm realize
love is never been love till i love myself 1st
guys are owez unexpected that they owez hv their own excuses to get their way
fell ni love with ppl, with the guys or girls might hurt us
but fall in love wit God then u'll find peace dat u never met..


ni buleh?sory ayat tunggng tbalik
http://insecurefeeling.blogspot.com/

❤ Cik Ain ❤ said...

ai cik rihan... da jawap tag n amek award... hehe. check this out ye... ^_^"

http://cikaintaufik.blogspot.com/2010/12/award-lagi.html

♥LyNnDa♥ said...

lin da amik award dri rihan,,
mekaceh yer...
hehheeh...


pendapat sy cinta itu kasih sayang yg x terbelah bg yg lahir dri hati yg ikhlas tnpa pksaan antara satu sama lain..

wasabi onee-san said...

cik rihan: hehehe... cinta dr sahabat merupakan suatu cinta yang begitu barharga selain dari cinta untuk keluarga.. ssahabat merupan peneman kita tatkala kita didalam kesenangan dan jua di dalam kesusahan.. diharap persahabatan kita kekal untuk selama-lamanya..
trimas cik rihan.. =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...