Yang Mana Lebih Santek?

Wednesday, December 8, 2010

.Assalamualaikum.

hye kwn2x smua. ehehehe. ae nie, cm biasa, tatau nk bwt ape..aku pon, search lar lelong dot com..kt situ..ada dijual pelbagai jenis handphone dan benda2x lain..bukan second hand tp first hand punya, just nk menghabiskan stock, tu pasal dimuatkan dlm lelong dot com..
Aku nie mmg ada lar pasang angan2x nk pakai hp yg fold plak..Angan2x sje..duit tara..tara..hoho~
Oke nie adalah antara 2 phone yg aku rasa cantik..tp tatau yg mne lebeh cantik..korunk rasa yg mana..plz plz help me..huhu~


Nokia 2720  (Gambar A)




Nokia 2720 (Gambar B)


Nokia 6600 (Gambar C)




4 Orang Sweet:

Lady Fine said...

2720 lah lawa..tapi function yang mane lagi ok?

LaDY YeLLow said...

ri rs hp 6600 ok gak..simple

.myself. said...

dua-dua cantik.. :)

kalo nokia 2720 camera dia 1.3mgp kan.
kalo nokia 6600 pulak 2.0 mgp kan..

ko suke amik gmba ke tak?
kalo ko suke amik gmba pilih la nokia 6600 :)

dah ternampak warna pink..aku nak nokia 2720 ye.
nanti pos kat umah aku.haha.
gurau2 :)

Coffee Princess said...

icak88: a'ah mmg lawa..fuction tatau lar mne oke..pilih yg cntik jea.hehe t sy search yea..

lady: betoi2x..sy stuju..mmg simple..huhu..smart kan..

kina: ble tgk byk2x kali, ak cam berkenan kat 2720, x kisah psal kamera..asalkan fon smart dan msti fold..hehe..
nk amik yg ats skali lar..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...