Thanks Dear~

Thursday, December 2, 2010

..Assalamualaikum..

hye ..apa khabar korunk ae nie? sihat x? hehe.oke kat sini..aku nk paparkan beberapa komen yg aku rasa sgt menarik dan suwitt gituu..hehe..thanks tau untuk yg sudi komen2x ttg cinta kt AWARD ae tu..hehe..kpd yg x amik lgi, boleh lar amik..yea..sesape pon boleh..x kisah lar..hehe..kita daa mcm keluarga kembangan..hehe

oke komen terawal yg aku terima adalah dr kwn aku mse skolah secondary dulu..nama dia Fazliana..rindu lar..hehe..oke nie pandangan fazliana ttg cinta...hehe


yg kedua..yg kira memikat hati aku..hehe adalah dri fais


Oke, no 3 plak.dr besfren aku Kina. hehe. nie pandangan dia ;)


seterusnya, adalah pandangan cinta dari Amer, walaupon ringkas tp aku rasa..ada mksud di sebaliknya..


Oke, yg nie plak dri cik ezin..satu2xnya pandangan cinta dlm Bahasa Inggeris..suwit kan..hehe thanks tau..



oke yg nie plak, aku tersenyum sorg2x bace..betoi jgk kata Misz Maz..sabun top.hehe


hehe  ini lar yg aku rasakan sgt menarik dan suwitt sgt..hehe ada makna tersirat tau..hehe anda boleh lar lawat2x ke link diorg..lawat tau..rugi x lawat... 

Sekarang bru kita tahu kan..cinta itu sgt meluas~ ;) 




3 Orang Sweet:

♥LyNnDa♥ said...

hai,,,
salam,,
ngeee~
sy bru je tgk blOg...
sy follow kamO...
t follow lin balik yer...
mekaceeehhh (=^_____^=)

Coffee Princess said...

yea yea..sy pasti follow kamoo.hehe

Misz Mas. said...

wah dapat gak.thanks misz rihan!hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...