Chapter 1: Aku Keseorangan~

Wednesday, December 29, 2010

salam~
Kat sini, ak just nk gitau mengenai perasaanku..>

Setelah stahun stengah kira2x, ak belajar di Uitm Merbok..kampus tersayang sebagai pelajar Pre-Law yang kini bergelar ex Prelawrian,..kini, ak akn smbung belajar ke peringkat ijazah di kampus yang sama..cos~ Science Admint..Aku x tahu ak boleh go on ke x..Ak kurang yakin..Kalau dulu ak ada sayap untuk terbang, kini ak dah kehilangan satu sayap..dan ak hanya berlegar-legar di bawah,..mampu pandang tanah yang rata, tidak mampu lagi menyentuh awan yang cantik amat di atas.."sayap" yang ak maksudkan adalah, sahabat baik ku, kina, naz, ekin, qausar..mereka smua..pergi meninggalkan ak keseorangan..hanya memori yang indah bersama mereka..kekal setia di hatiku..sahabat-sahabat yang paling ak syg tu, kini belajar di kampus Uitm yang berlainan iaitu Melaka dan Shah Alam.

Aku sebenarnya mmg bersyukur sb ak dpt still kt Merbok.mgkin ada hikmahnya aku kat situ, tp jauh dihatiku sebenarnya, ak rasa sedih..sb kwn2x aku kini tidak lagi bersamaku..Boleh dikatakan "Aku Keseorangan"

Esok, 30 December 2010, ak akan mendaftar di kedah..ak akn pergi dgn bas, sb x nak susahkan mk dan ayh aku, lagipon aku bukan x familiar kt sana, boleh dikatakan, ak lebih kenal Merbok drpd Kota Bharu. Huhu

Tapi persoalannya kat sini, bolehkah ak dk kat sana, mana kwn2x aku..?? aku nak jmpa mereka sgt2x..ak nk study ngn mereka lagi..dapat belajar sama dgn mereka seakan2x stu "magic" yang pernah berlaku dlm hidup aku..aku rindu mereka.. ;(

Rasa sedih dan kecewa dgn apa yang tersuratini x dpt ak nk gmbrkan dgn percakapan mahupon coretan2x merepek ak kat sini..aku,,, bukan marah tp normal lar kan..kdg2x kte merancang tp yang tentukannya hanyalah satu iaitu Allah.. Mak ak plak puas memujuk ak, dgn berkata, ak pasti akn mendapat kwn lagi..

Yea, ak tahu ak pasti dpt..tp aku tanak..tanak..tanak..ak nak mereka..

degilkan aku..huhu ..maaf mak..

...........

Oke lar bercakap pasal persiapan aku, ak hanya prepare alar kadar shja..bwk benda yang penting2x..itu je lar..huhu..

malas nk ckp byk.. cuma ak harap sgt..aku akn temui kehidupan yang  baik..amin 

2 Orang Sweet:

Anonymous said...

rihan halim..
sy rindu awk :(
pasni xde lagi kawan yang akan mara or bising kat aku bila aku nak diet or tak nak makan ubat bila aku tak sihat..
xde lagi kawan yang akan buat aku tergelak gila-gila dengan lawak dia..
huhuhu..serius rindu ko dengan naz ;(
jaga diri baik-baik ye..
jangan lupakan aku.huhu.
korunk kawan terbaik aku !~

Coffee Princess said...

aku pon rindu kt ko kina..kita pasti akn jmpa lgi..tp mungkin lmbt sikit..huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...